پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید شرکت نفت ایرانول برای تامین نیاز و خرید محصول

به همت اداره توسعه بازار معاونت پشتیبانی فناوری رقم خورد:

بازدید شرکت نفت ایرانول برای تامین نیاز و خرید محصول

- 1402/05/25

نمایندگان شرکت نفت ایرانول به منظور بررسی ظرفیت ها با حضور در پارک علم و فناوری خراسان با بیش از 20 شرکت فعال در حوزه‌های مورد تقاضا گفتگو کرده و از نزدیک با این مجموعه‌ها آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مدیر تحقیق و توسعه و کارشناسان شرکت نفت ایرانول به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی شرکت های استان، با حضور در پارک علم و فناوری خراسان با بیش از 20 شرکت عضو و فعال در حوزه‌های مورد تقاضا گفتگو کرده و از نزدیک با این مجموعه‌ها آشنا شدند.

در ابتدای این نشست حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان شرکت نفت ایرانول و معرفی اجمالی پارک خراسان گفت: پارک خراسان با بیش از 20 سال سابقه، دارای بیش از 450 شرکت در حوزه های مختلف فناوری است و در دوره جدید تاکیدات ویژه ای در خصوص توسعه بازار و تامین مالی این شرکت ها با هدف نقش آفرینی آنها در صنایع بزرگ و اقتصاد کلان کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان به عنوان نمونه بعد از استان تهران در مقام دوم حوزه فناوری اطلاعات کشور است افزود: بسیاری از شرکت های پارک در سال های اخیر در حوزه فناوری خود به بلوغ رسیده اند و آمادگی کامل جهت ارائه محصولات خود به بازارهای هدف در صنایع مختلف کلان کشور را دارند.

این برنامه در دو روز برگزار شد که در روز اول شرکت‌ها به معرفی توانمندی خود پرداختند و در روز دوم به صورت حضوری از شرکت‌ها بازدید به عمل آمد.

دانلود پیوست خبر
سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری